Actualitat – Fundació Mallorca Turisme

Pàgina inicial/Actualitat – Fundació Mallorca Turisme/

Serveis digitals, disseny i realització del material per a la promoció turística de Mallorca, així com les activitats de la Fundació Mallorca Turisme

Arxiu: 336/2020 Procediment: Serveis digitals, disseny i realització de l'material per a la promoció turística de Mallorca, així com les activitats de la Fundació Mallorca Turisme Categoría: Anuncis Descripció: Plec de prescripcions tècniques que han de regir la contractació dels serveis digitals, disseny i / o realització material turístic de Mallorca. Data de publicació: 04/08/2020

Servei d’agència de viatges i serveis complementaris per a la promoció turística de Mallorca i les accions de la Fundació Mallorca Turisme

Arxiu: 134/2020 Procediment: Servei d'agència de viatges i serveis complementaris per a la promoció turística de Mallorca i les accions de la Fundació Mallorca Turisme. Categoría: Anuncis Descripció: Plecs de prescripcions tècniques per a la contractació de l'servei de publicitat en mitjans de comunicació d'àmbit nacional i internacional. Data de publicació: 29/07/2020