Borsa definitiva – Tècnic/a de comunicació

D’acord amb allò establert a l’apartat m del punt 5 de les bases de la convocatòria de tècnic/a de comunicació, la borsa de treball definitiva queda constituïda de la manera següent:

PosicióDNI
143081464A
229194945X
343159797K
443122757B
512391368A
639737611M
743117465D
843092860Z
943121001A
1044617586R

LA FUNDACIÓ MALLORCA TURISME A LA MADRID FUSIÓN 2019

La Fundació Mallorca Turisme del Consell de Mallorca participa activament al congrés gastronòmic Madrid Fusión 2019 amb estand propi, el qual es comparteix amb 6 coexpositors: DOP Oliva de Mallorca i Oli de Mallorca, Licors Moyà CB, Consell Regulador IGP Sobrassada de Mallorca, Destil·leries i Cellers Jordi Perelló SL, CRDO Binissalem i Vi Pla i Llevant.

La directora de la Fundació, Paula Ginard, ha assistit avui a la inauguració d’aquesta cita que congrega el més destacat de la gastronomia del món.

Així mateix, Mallorca patrocina la intervenció de la chef alcudienca, Macarena de Castro, que dimecres oferirà una intervenció sota el títol Binomis inèdits d’Hort-Port, de les 12.15 h a les 12.50 hores.

Aquesta trobada gastronòmica comptarà enguany amb la participació de més de 100 cuiners, entre els quals es compta amb l’assistència de destacats representants de la gastronomia mallorquina com n’Andreu Genestra, Tomeu Arbona del Fornet de la Soca, a més de na Macarena de Castro.

MALLORCA PARTICIPA AMB ESTAND PROPI A FERIEN

Així, a més de Ferien, la marca Mallorca s’està promocionant aquests dies a la Vakantiebeurs (Utrech), des del 7 fins al 14 de gener. Ho fa amb Turespaña, amb dos mostradors i juntament amb Palma com a coexpositor.
Dintre d’aquest mes també es tindrà presència activa a FITUR, CMT Fahrrad&Erlebnisreisen (Stuttgart), CMT Golf & Wellness (Stuttgart), Matka (Helsinki),