Expedient de contractació CO11/18 – Patrocinis

Procediment: obert
Tramitació: ordinària
Núm. exp.: CO11/18
Pressupost licitació: 165.289,26 € (IVA exclòs)
IVA:  34.710,74 €
Pressupost total: 200.000 € (IVA inclòs)

Documentació General:

* Per una errada material no hem inclòs a l’annex II A l’import sol·licitat al patrocini. Per favor, afegir en aquest annex la quantitat econòmica que es sol·licita. A més, s’ha d’incloure el clipping previst de la marca “Mallorca”.

Resolució, Annex I i Annex II
Annex II A
Annex III
BOIB

FINALITZAT EL TERMINI PRESENTACIÓ SOL·LICITUD DE PATROCINIS

MALLORCA PARTICIPA AMB ESTAND PROPI A LA FIRA INTERNACIONAL DE TURISME FERIEN DE VIENA

El Consell de Mallorca, a través de la Fundació Mallorca Turisme, participa a la fira de turisme Ferien que es celebra a Viena entre el 10 i el 13 de gener. Per primera vegada i coincidint amb l’assumpció de les competències en matèria de promoció turística, Mallorca compta amb estand propi en aquesta cita internacional.

La directora insular de Turisme, Paula Ginard, està present en aquest encontre que compta amb la participació de més de 70 països i 800 exhibidors. L’espai del Consell inclou 8 coexpositors: Serrano Hotels, Sentido Castell de Mar & Playa del Moro, Consorci d’Alcudia, Ajuntament de Pollença, Ajuntament de Calvià, Visitsoller, Hoteles PABISA i l’Associació Hotelera de Cala Ratjada, Font de Sa Cala, Canyamel, Cala Mesquida i Capdepera.

Aquesta fira presenta al mercat austríac les darreres propostes i tendències de les destinacions de vacances més populars, entre les quals es troba Mallorca.

10 fires al mes de gener

Està prevista la celebració de 74 accions promocionals i l’assistència a un total de 37 fires al llarg del 2019, de les quals 10 s’estan duent a terme al llarg de gener, centrades en els mercats més potents i en els més emergents com són l’holandès, austríac, alemany, finlandès, espanyol i irlandès.

Així, a més de Ferien,

MÉS »