Expedient de contractació 05/2018 – Viatges

Procediment: obert
Tramitació: ordinària
Núm. exp.: 05/2018
Pressupost licitació: 74.380,16 € (IVA exclòs)
IVA:  15.619,84 €
Pressupost total: 90.000 € (IVA inclòs)

Documentació General:

Data límit d’obtenció de documentació: 15/01/2018 a les 12:00h

Esmena d’errades:

Data límit d’obtenció de documentació: 12/01/2018 a les 14:00h
Data límit de presentació d’ofertes: 12/01/2018 a les 14:00h

ADJUDICACIÓ

LA FUNDACIÓ MALLORCA TURISME A LA MADRID FUSIÓN 2019

La Fundació Mallorca Turisme del Consell de Mallorca participa activament al congrés gastronòmic Madrid Fusión 2019 amb estand propi, el qual es comparteix amb 6 coexpositors: DOP Oliva de Mallorca i Oli de Mallorca, Licors Moyà CB, Consell Regulador IGP Sobrassada de Mallorca, Destil·leries i Cellers Jordi Perelló SL, CRDO Binissalem i Vi Pla i Llevant.

La directora de la Fundació, Paula Ginard, ha assistit avui a la inauguració d’aquesta cita que congrega el més destacat de la gastronomia del món.

Així mateix, Mallorca patrocina la intervenció de la chef alcudienca, Macarena de Castro, que dimecres oferirà una intervenció sota el títol Binomis inèdits d’Hort-Port, de les 12.15 h a les 12.50 hores.

Aquesta trobada gastronòmica comptarà enguany amb la participació de més de 100 cuiners, entre els quals es compta amb l’assistència de destacats representants de la gastronomia mallorquina com n’Andreu Genestra, Tomeu Arbona del Fornet de la Soca, a més de na Macarena de Castro.

MÉS »

MALLORCA PARTICIPA AMB ESTAND PROPI A FERIEN

El Consell de Mallorca, a través de la Fundació Mallorca Turisme, participa a la fira de turisme Ferien que es celebra a Viena entre el 10 i el 13 de gener. Per primera vegada i coincidint amb l’assumpció de les competències en matèria de promoció turística, Mallorca compta amb estand propi en aquesta cita internacional.
La directora insular de Turisme, Paula Ginard, està present en aquest encontre que compta amb la participació de més de 70 països i 800 exhibidors. L’espai del Consell inclou 8 coexpositors: Serrano Hotels, Sentido Castell de Mar & Playa del Moro, Consorci d’Alcudia, Ajuntament de Pollença, Ajuntament de Calvià, Visitsoller, Hoteles PABISA i l’Associació Hotelera de Cala Ratjada, Font de Sa Cala, Canyamel, Cala Mesquida i Capdepera.
Aquesta fira presenta al mercat austríac les darreres propostes i tendències de les destinacions de vacances més populars, entre les quals es troba Mallorca.
10 fires al mes de gener
Així, a més de Ferien, la marca Mallorca s’està promocionant aquests dies a la Vakantiebeurs (Utrech), des del 7 fins al 14 de gener. Ho fa amb Turespaña, amb dos mostradors i juntament amb Palma com a coexpositor.
Dintre d’aquest mes també es tindrà presència activa a FITUR, CMT Fahrrad&Erlebnisreisen (Stuttgart), CMT Golf & Wellness (Stuttgart), Matka (Helsinki),

MÉS »