#MallorcaInspiresGastronomy… a Dinamarca!

La Fundació Mallorca Turisme va fer aterrar ahir la cultura i la gastronomia mallorquina a Dinamarca

L’actor Pilou Asbæk degustant vi i formatge de Mallorca durant el show cooking

La Fundació Mallorca Turisme ha organitzat el show cooking del xef mallorquí Andreu Genestra, emmarcat dins la fira turística danesa ‘For Alle – The Danish Travel show‘, a on els danesos han pogut conèixer de primer mà els productes gastronòmics de Mallorca i veure les seves possibilitats culinàries.

El conseller d’Economia i Hisenda, Cosme Bonet, i la directora de la Fundació Mallorca Turisme, Paula Ginard, han estat presents durant l’acte, incidint en la necessitat d’atreure “un turisme diferenciat que arribi a Mallorca durant els mesos de temporada baixa i mitjana”.

Pilou Asbæk, actor reconegut internacionalment per les seves actuacions a Borgen o Joc de Trons, ha exercit d’ambaixador de l’Illa a Dinamarca i ha lloat tant els productes com l’illa de Mallorca.

Katia Rouarch, Miquel Ensenyat, Pilou Asbæk, Cosme Bonet, Paula Ginard i Jaume Ferrer,

L’objectiu de la Fundació Mallorca Tursime i el Consell de Mallorca és donar a conèixer els productes de Mallorca, cercant la diversificació de l’economia i donant un impuls a la promoció econòmica de l’illa. L’estada a Dinamarca cerca demostrar, precisament, que la gastronomia mallorquina és un atractiu en sí mateix, capaç d’atreure visitants. A banda de la bona acollida que ha tingut el show cooking entre els visitants locals, l’acte també hi ha despertat l’interès de la premsa danesa i els mitjans de comunicació locals s’hi han apropat per conèixer els productes locals. La promoció de Mallorca continua avui a la ciutat de Herning amb un berenar amb més de 300 persones. Per aquest berenar la Denominació d’Origen d’Oli de Mallorca va fer arribar oli mallorquí a terres daneses amb la col·laboració de la Fundació Mallorca Turisme, perquè els assistents el puguin degustar. A l’estand també hi haurà altres productes mallorquins.