MALLORCA PARTICIPA AMB ESTAND PROPI A LA FIRA INTERNACIONAL DE TURISME FERIEN DE VIENA

El Consell de Mallorca, a través de la Fundació Mallorca Turisme, participa a la fira de turisme Ferien que es celebra a Viena entre el 10 i el 13 de gener. Per primera vegada i coincidint amb l’assumpció de les competències en matèria de promoció turística, Mallorca compta amb estand propi en aquesta cita internacional.

La directora insular de Turisme, Paula Ginard, està present en aquest encontre que compta amb la participació de més de 70 països i 800 exhibidors. L’espai del Consell inclou 8 coexpositors: Serrano Hotels, Sentido Castell de Mar & Playa del Moro, Consorci d’Alcudia, Ajuntament de Pollença, Ajuntament de Calvià, Visitsoller, Hoteles PABISA i l’Associació Hotelera de Cala Ratjada, Font de Sa Cala, Canyamel, Cala Mesquida i Capdepera.

Aquesta fira presenta al mercat austríac les darreres propostes i tendències de les destinacions de vacances més populars, entre les quals es troba Mallorca.

10 fires al mes de gener

Està prevista la celebració de 74 accions promocionals i l’assistència a un total de 37 fires al llarg del 2019, de les quals 10 s’estan duent a terme al llarg de gener, centrades en els mercats més potents i en els més emergents com són l’holandès, austríac, alemany, finlandès, espanyol i irlandès.

Així, a més de Ferien, la marca Mallorca s’està promocionant aquests dies a la Vakantiebeurs (Utrech), des del 7 fins al 14 de gener. Ho fa amb Turespaña, amb dos mostradors i juntament amb Palma com a coexpositor.

Dintre d’aquest mes també es tindrà presència activa a FITUR, CMT Fahrrad&Erlebnisreisen (Stuttgart), CMT Golf & Wellness (Stuttgart), Matka (Helsinki), Boot Düsseldorf, Holiday World Show (Dublin), Madrid Fusión i FESPO Golf (Zurich).

10 fires al mes de gener

Així, a més de Ferien,